Politica de confidențialitate se angajează să vă protejeze confidențialitatea. Contactați-ne dacă aveți întrebări sau probleme cu privire la utilizarea datelor dvs. personale și vă vom ajuta cu plăcere.
Prin utilizarea acestui site sau a serviciilor noastre, sunteți de acord cu procesarea datelor dvs. personale așa cum este descris în această politică de confidențialitate.
Prezenta Politica de Confidenţialitate înseamnă faptul că aţi luat la cunoştinţă de conţinutul Politicii de Confidenţialitate, consimţind în acelaşi timp, asupra prelucrării datelor cu caracter personal cu specificaţiile precizate mai jos.
Pentru o mai buna claritate a Politicii de Confidenţialitate: “website” inseamna in continuare web site-ul www.toniboni.ro, “date personale” inseamna orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă, “procesare” inseamna orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează pe date personale sau pe seturi de date cu caracter personal, “persoana vizata/client” inseamnă in continuare orice persoana care viziteaza sau acceseaza site-ul, care isi creaza cont pe site sau care doreste sa utilizeze serviciile oferite de site-ul www.toniboni.ro, “copil” inseamna o persoana fizica sub 16 ani, “Toni Boni” inseamna S.C. GREATFULMANU S.R.L, “politica” inseamna politica de confidenţialitate
Prezentele declaraţii descriu principiile noastre generale în ceea ce priveşte prelucrarea datelor personale aparţinând clienţilor website-ului (consideraţi a fi cumpărători ai oricărora dintre produsele sau serviciile disponibile pe website) precum şi cele aparţinând vizitatorilor website-ului.
Vrem să ne asigurăm că înţelegeţi modalităţile în care vom folosi sau nu informaţiile pe care ni le încredinţaţi. Pentru a înţelege propriile dumneavoastră drepturi, vă sfătuim să citiţi prezenta Politică.
În ceea ce priveşte vizitatorii, SC GREATFULMANU SRL a construit website-ul astfel încât, în general, să poată fi vizitat fără să fie nevoie de identificarea sau dezvăluirea niciunei informaţii personale. Informaţiile de bază colectate sunt folosite pentru analiza traficului, îmbunătăţirea conţinutului website-ului şi a percepţiei publice vizavi de acesta.
În ceea ce priveşte Clienţii sau posibilii Clienţi, datele furnizate de aceştia pe parcursul încheierii contractului sau ulterior acestuia, vor fi folosite exclusiv în vederea executării contractului dintre SC GREATFULMANU SRL şi respectivul Client, nu vor fi transmise sub nicio formă către terţe persoane în afară de cele autorizate şi nici nu vor face obiectul vreunei dezvăluiri.
Principiile de protecție a datelor
Promitem să respectăm următoarele principii privind protecția datelor:
- Procesarea este legală, corectă, transparentă. Activitățile noastre de prelucrare au motive legale. Întotdeauna considerăm drepturile dvs. înainte de prelucrarea datelor personale. Vă vom oferi informații privind prelucrarea la cerere.
- Procesarea este limitată la scopul procesă Activitățile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale.
- Procesarea se face cu date minime. Noi colectăm și procesăm doar cantitatea minimă de date personale necesare pentru orice scop.
- Procesarea este limitată cu o perioadă de timp. Nu vom stoca datele dvs. personale mai mult decât este necesar.
- Vom face tot posibilul pentru a asigura corectitudinea datelor.
- Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor.
Drepturile persoanelor vizate
Subiectul datelor are următoarele drepturi:
- Dreptul la informație – ceea ce înseamnă că trebuie să știți dacă datele dvs. personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce și de cine sunt prelucrate.
- Dreptul de acces – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a accesa datele colectate de la / despre dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita și de a obține o copie a datelor dvs. personale culese.
- Dreptul la rectificare – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor dvs. personale care sunt inexacte sau incomplete.
- Dreptul de ștergere – ceea ce înseamnă că în anumite circumstanțe puteți cere ca datele dvs. personale să fie șterse din înregistrările noastre.
- Dreptul de a restricționa procesarea – adică în cazul în care se aplică anumite condiții, aveți dreptul să restricționați procesarea datelor dvs. personale.
- Dreptul de a se opune procesării – adică în anumite cazuri aveți dreptul să vă opuneți procesării datelor dvs. personale, de exemplu în cazul marketingului direct.
- Dreptul de a se opune prelucrării automate – ceea ce înseamnă că aveți dreptul să faceți obiecții față de procesarea automată, inclusiv de profilare; și să nu facă obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată. Acest drept îl puteți exercita ori de câte ori există un rezultat al profilării care produce efecte juridice care vă afectează sau vă afectează în mod semnificativ.
- Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul să obțineți datele dvs. personale într-un format care poate fi citit de computer sau, dacă este posibil, ca un transfer direct de la un procesor la altul.
- Dreptul de a depune o plângere – în cazul în care refuzăm cererea dvs. în baza Drepturilor de acces, vă vom oferi un motiv pentru motivul refuzului. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost tratată solicitarea dvs., vă rugăm să ne contactați.
- Dreptul la ajutorul autorității de supraveghere– ceea ce înseamnă că aveți dreptul la ajutorul unei autorități de supraveghere și dreptul la alte căi de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri.
- Dreptul de a retrage consimțământul – aveți dreptul să retrageți orice consimțământ dat pentru procesarea datelor dvs. personale.
Datele pe care le adunăm:
Informații pe care ni le-ați furnizat
Aceasta poate fi adresa dvs. de e-mail, numele, adresa de facturare, adresa de domiciliu etc. – în principal informațiile necesare pentru livrarea unui produs / serviciu sau pentru a vă îmbunătăți experiența de client cu noi. Salvăm informațiile pe care ni le furnizați pentru a putea comenta sau efectua alte activități pe site. Aceste informații includ, de exemplu, numele dvs. și adresa de e-mail.
În cazul în care vreţi să contractaţi unele dintre serviciile sau produsele disponibile pe website, veţi pune la dispoziţia SC GREATFULMANU SRL atât date de identificare cât şi date necesare îndeplinirii procedurilor de facturare.
Din momentul în care veţi deveni client Toni Boni, vom prelucra datele şi informaţiile referitoare la propriul dvs. cont de client cât şi înregistrările de client (customer logs). În completare, vom stoca electronic propriile dvs. email-uri şi alte comunicaţii în măsura în care va fi necesar pentru trasmiterea acestor comunicări.
Scopul colectării datelor este: încheierea și executarea contractului, evidenţierea financiar-contabilă, emiterea facturilor, colectarea debitelor, marketing-ul şi publicitatea produselor şi serviciilor oferite de SC GREATFULMANU SRL.
Vă este pusă în acest mod, la dispoziţia dvs, posibilitatea de a furniza datele dvs. personale, incluzând nume, prenume, cod numeric personal, serie şi număr de buletin, adresă de domiciliu, adresă de e-mail, număr de telefon, acestea fiind necesare încheierii în mod valabil a contractului pentru a beneficia de serviciile puse la dispoziţie de SC GREATFULMANU SRL. Refuzul dvs. de a furniza oricare din datele personale solicitate va determina neîncheierea contractului şi, pe cale de consecinţă, imposibilitatea pentru dvs. de a beneficia de serviciile sau produsele ofertate pe website.
Informațiile colectate automat despre dvs.
Aceasta include informații care sunt stocate automat de module cookie și alte instrumente de sesiune. De exemplu, informațiile despre adresa IP, etc. Aceste informații sunt utilizate pentru a vă îmbunătăți experiența de client. Când utilizați serviciile noastre sau căutați conținutul site-ului nostru, activitățile dvs. pot fi înregistrate.
Informații disponibile public
S-ar putea să adunăm informații despre tine care sunt disponibile public.
Cum folosim datele dvs. personale
Noi folosim datele dvs. personale pentru:
- pentru a vă oferi serviciul nostru. Aceasta include, de exemplu, înregistrarea contului, încheierea și executarea contractului, evidenţierea financiar-contabilă, emiterea facturilor, colectarea debitelor; oferindu-vă alte produse și servicii pe care le-ați solicitat; oferindu-vă elemente promoționale la cererea dvs. și comunicând cu dvs. în legătură cu aceste produse și servicii; comunicarea și interacțiunea cu dvs.; și vă notifică despre modificările aduse oricăror servicii.
- pentru a vă îmbunătăți experiența de client;
- pentru a îndeplini o obligație în conformitate cu legea sau contractul;
Noi folosim datele dvs. personale pe motive legitime și / sau cu consimțământul dumneavoastră.
Pe baza încheierii unui contract sau a îndeplinirii obligațiilor contractuale, vă procesăm datele dvs. personale în următoarele scopuri:
- pentru a vă identifica;
- pentru a vă oferi un serviciu sau pentru a vă trimite / oferi un produs;
- pentru a comunica cu dvs. fie pentru vânzări, fie pentru facturare;
Pe baza unui interes legitim, noi procesăm datele dvs. personale în următoarele scopuri:
- pentru a vă trimite oferte personalizate (de la noi și / sau partenerii noștri atent selectați);
- să gestionăm și să analizăm baza noastră de clienți (comportament și istoric de cumpărare) pentru a îmbunătăți calitatea, varietatea și disponibilitatea produselor / serviciilor oferite / furnizate;
- să realizăm chestionare privind satisfacția clienților;
Atâta timp cât nu ne-ați informat altfel, considerăm a fi interesul nostru legitim oferirea de produse / servicii care sunt similare sau identice cu comportamentul dvs. privind istoricul de cumpărare / navigare.
Cu acordul dvs. vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:
- pentru a vă trimite buletine de știri și oferte de campanie (de la noi și / sau partenerii noștri atent selectați);
- pentru alte scopuri pentru care v-am cerut consimțământul dvs.;
Noi procesam datele dvs. personale pentru a indeplini obligatiile care decurg din lege si / sau pentru a folosi datele dumneavoastra personale pentru optiunile prevazute de lege. Ne rezervăm dreptul de a anonimiza datele personale adunate și de a utiliza astfel de date. Vom folosi datele în afara domeniului de aplicare al prezentei politici numai atunci când este anonimă. Salvăm informațiile dvs. de facturare și alte informații culese despre dvs. atât timp cât este necesar în scopuri contabile sau alte obligații care decurg din lege dar nu mai mult de 10 ani.
Am putea procesa datele personale pentru alte scopuri care nu sunt menționate aici, dar sunt compatibile cu scopul original pentru care au fost colectate datele. Pentru a face acest lucru, ne vom asigura că:
- legătura dintre scopurile, contextul și natura datelor personale este adecvată pentru continuarea procesării;
- procesarea în continuare nu vă va afecta interesele și
- există o garanție adecvată pentru procesare.
Vă vom informa despre orice procesare și scopuri ulterioare.
Cine altcineva poate accesa datele dvs. personale
Nu împărtășim datele personale cu străinii. Datele personale despre dvs. sunt furnizate, în unele cazuri, partenerilor noștri de încredere pentru a vă oferi posibilitatea de a vă oferi serviciul sau pentru a îmbunătăți experiența clienților.
SC GREATFULMANU SRL va pune la dispoziţia anumitor angajaţi (de exemplu departamentul financiar-contabil, comercial, suport tehnic, facturare, juridic) informaţii şi date personale furnizate de dvs. în scopul exclusiv de furnizare corespunzătoare a serviciilor. Fiecare dintre aceşti angajaţi va primi instrucţiuni speciale în ceea ce priveşte prelucrarea propriilor dvs. date personale, SC GREATFULMANU SRL asumându-şi răspunderea în ceea ce priveşte modalitatea în care angajaţii proprii înregistrează, stochează, utilizează aceste date.
Terțe părți conectate:
Lucrăm numai cu partenerii de procesare care sunt capabili să asigure un nivel adecvat de protecție a datelor dvs. personale. Noi dezvăluim datele dvs. personale terților sau funcționarilor publici atunci când suntem obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru. Am putea dezvălui datele dvs. personale unor terțe părți dacă v-ați dat acordul sau dacă există alte motive legale pentru aceasta.
Cum asigurăm securitatea datelor
Facem tot posibilul pentru a păstra datele dvs. personale în siguranță. Utilizăm protocoale sigure pentru comunicare și transfer de date (cum ar fi HTTPS). Folosim anonimizarea și pseudonimizarea acolo unde este potrivit. Monitorizăm sistemele noastre pentru posibile vulnerabilități și atacuri.
Chiar dacă încercăm tot ce putem, nu putem garanta securitatea informațiilor. Cu toate acestea, promitem să notificăm autoritățile competente privind încălcările datelor. De asemenea, vă vom anunța dacă există o amenințare la adresa drepturilor sau intereselor dvs. Vom face tot ce putem în mod rezonabil pentru a preveni încălcarea securității și pentru a asista autoritățile în cazul în care vor apărea încălcări.
Dacă aveți un cont la noi, rețineți că trebuie să păstrați secrete numele dvs. de utilizator și parola.
Copii
Nu intenționăm să colectăm sau să colectăm cu bună știință informații de la copii. Nu vizăm copiii cu serviciile noastre.
Cookie-uri și alte tehnologii pe care le folosim
Utilizăm cookie-uri și / sau tehnologii similare pentru a analiza comportamentul clienților, pentru a administra site-ul, a urmări mișcările utilizatorilor și pentru a colecta informații despre utilizatori. Acest lucru se face pentru a vă personaliza și îmbunătăți experiența cu noi.
Un cookie este un fișier text mic stocat pe computer. Cookie-urile stochează informațiile care sunt utilizate pentru a ajuta site-urile să funcționeze. Numai noi putem accesa cookie-urile create de site-ul nostru. Puteți controla modulele cookie la nivel de browser. Alegerea dezactivării cookie-urilor poate împiedica utilizarea anumitor funcții.
Utilizăm cookie-urile în următoarele scopuri:
- Cookie-uri necesare – aceste module cookie sunt necesare pentru a putea utiliza câteva funcții importante pe site-ul nostru, cum ar fi conectarea. Aceste cookie-uri nu colectează informații personale.
- Cookie-uri pentru funcționalități – aceste cookie-uri oferă funcționalitate care face ca utilizarea serviciului nostru să fie mai convenabilă și face posibilă oferirea de funcții mai personalizate. De exemplu, acestea ar putea să-și amintească numele și e-mailurile în formularele de comentarii, astfel încât să nu trebuiască să reintroduceți această informație data viitoare când comentaț Aceste cookie-uri se salvează doar dacă acceptați salvarea lor prin bifarea casetei aferente din cadrul paginilor relevante de pe site.
- Cookie-urile pentru statistici (de exemplu, Google Analytics) – aceste cookie-uri sunt folosite pentru a urmări utilizarea și performanța site-ului și a serviciilor noastre. Am configurat acest serviciu să nu colecteze informații personale.
Puteți elimina modulele cookie stocate în computer prin setările browserului.
Utilizăm Google Analytics pentru a măsura traficul pe site-ul nostru. Google are propria politică de confidențialitate pe care o puteți revizui aici. Dacă doriți să renunțați la urmărirea de către Google Analytics, vizitați pagina Google Analytics. Vă reamintim că informațiile colectate de Google Analytics sunt configurate să fie anonimizate. Nu facem profiluri demografice sau de remarketing.
Informații de contact:
Website-ul www.toniboni.ro este administrat de către firma SC GREATFULMANU SRL
Adresa: Strada Prinosului, nr. 9, sector 4, București
Contact: contact@toniboni.ro
Autoritatea de supraveghere
Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Modificări la această politică de confidențialitate
Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidențialitate. Ultima modificare a fost făcută pe 19 martie 2023.