1. DEFINIȚII ȘI TERMENI
Website – www.toniboni.ro este website-ul SC GRATEFULMANU SRL cu sediul social în București, Strada Aleea Borcea nr. 6, Bl.16, Ap. 39, Sector 4, CUI: 42639710, nr. De înregistrare în registrul comerțului J40/6470/17.06.2020.
Vânzător – SC GRATEFULMANU SRL prin intermediul website-ului www.toniboni.ro
Cumpărător/Client – orice persoană fizică sau persoană/entitate juridică care plasează o comandă pe www.toniboni.ro și care și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice din secțiunea Termeni și Condiții.
Cont – secțiunea din website-ul www.toniboni.ro formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre cumpărător/client și istoricul cumpărătorului în website.
Favorite – secțiune din cont care permite cumpărătorului/clientului să-și adauge produsele favorite.
Coș de cumpărături – secțiunea din website-ul www.toniboni.ro în care cumpărătorul/utilizatorul poate adăuga produsele și cantitățile necesare pe care apoi le poate transmite sub forma unei comenzi.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul website-ului, intenția sa de a achiziționa anumite produse.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de produse având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului.
1.2. Conținut
Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui cumpărător/client față de un produs. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra produselor și/sau a promoțiilor desfășurate de vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui produs de către SC GRATEFULMANU SRL, cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreaț de către vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile produselor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
2. ATELIERE – REGULAMENT ȘI POLITICA DE ANULARE/RETUR
Cum mă înscriu la ateliere?
Butonul de înscriere este amplasat în pagina fiecărui serviciu a site-ului www.toniboni.ro. Înainte de a vă înscrie, vă rugăm să citiți cu atenție detaliile: data de începere (perioada derulare), frecvența, vârsta minimă cursant, taxa de curs, loc de desfășurare și număr maxim de locuri. Pentru a vă înscrie la un atelier, trebuie să dați click pe butonul MA ÎNSCRIU și să completați câmpurile care figurează în mesajul de înscriere. Adresa de e-mail, numărul de telefon sau datele pentru facturare indicate greșit, atrag după sine posibilitatea ca înscrierea/factura să fie făcute eronat. Prin transmiterea formularului de înscriere, tutorele își dă acordul digital că a citit regulamentul și că este de acord cu procedurile interne.
2.1 REGULAMENT & ACORD PARTICIPARE LA ATELIERE
- Locul la atelier se consideră rezervat, doar după ce plata a fost făcută în avans, online, prin platforma site-ului. După ce plata a fost efectuată, locul la atelier va fi rezervat automat, la ziua/ora aleasă în calendarul de pe site.
- Este foarte important să precizați copiilor că prezența la atelier nu înseamnă joacă liberă la “un loc de joacă”.
- Copiii care plâng, nu cooperează, deranjează sau nu ascultă îndrumările educatorului, vor fi direcționați către părinți (pentru a putea avea continuitate cu restul grupei) și vor fi rugați să iasă temporar din spațiul unde se desfășoară activitatea.
- Copiii pot sta desculți sau cu încălțări de schimb.
- Părinții pot sta desculți sau să folosească cipici de protecție (disponibili la intrarea în locație) doar în cazul în care încălțările sunt murdare.
- Deschiderea ușii se face cu 5 minute înainte de începerea atelierului. În acești 5 minute, vă rugăm să ocupați locurile, astfel încât la ora de începere a atelierului toți participanții să fie pregătiți pentru a începe.
- La atelier se intră pe bază de listă, pe care se regăsesc numele copiilor și părinților.
- Fiecare copil își alege locul în locație și va avea un set de materiale (după caz) care îi este pregătit de către echipa Toniboni.
- La fiecare întâlnire, copiii vor pleca acasă cu creațiile proprii.
- La finalul atelierului, vom organiza o expoziție pentru părinți, unde aceștia vor avea ocazia să vadă și să achiziționeze produsele create de copii.
- Taxa de participare nu se returnează în caz de absență, pentru că ea include costurile materialelor și ale spațiului în care se desfășoară atelierul.
- Nu se returnează taxa de participare nici în caz de excludere a copilului de la atelier, din motive disciplinare.
- Dacă din motive independente de voința noastră, atelierul trebuie anulat, toți participanții vor fi anunțați cu cel puțin 24 de ore înainte, iar taxa de participare va fi returnată integral.
- Fotografiile sau filmările de la atelier pot fi folosite de către Toniboni, exclusiv în scopuri promoționale.
- Fiecare participant primește un număr de “mesaje cu noutăți” din partea școlii și o perioadă este la curent cu evenimentele, ofertele și promoțiile în desfășurare, dar poate oricând să se dezaboneze folosind butonul din josul email-ului.
- Copiii pot pleca singuri de la atelier doar dacă părinții au semnat acordul în acest sens, în formularul de înscriere.
2.2. POLITICA DE ANULARE/RETUR
- Taxa de curs se poate plăti online, prin card, la înscriere, sau poți plăti în avans cu cardul, completând formularul de înscriere.
- Taxa de curs se poate plăti și cash, la atelier, doar în cazul în care nu ai altă posibilitate de plată.
- Dacă nu poți participa la atelier, te rugăm să anulezi cu cel puțin 48 de ore înainte, astfel încât să poată veni alt copil în locul tău și să nu pierdem materia primă.
- Dacă renunți la atelier cu cel puțin 48 de ore înainte, ți se returnează integral taxa de curs plătită.
- Dacă nu poți participa la atelier și nu anulezi în termen de 48 de ore, taxa de curs nu se returnează, dar poți programa alt atelier, cu același credit, în decurs de 2 luni de la data primei programări.
- Taxa de curs plătită online nu se returnează în niciun caz.
- Dacă te înscrii la un atelier, dar nu poți ajunge, te rugăm să ne anunți cât mai curând posibil, pentru a nu afecta buna desfășurare a atelierului.
- Dacă ai nevoie de reprogramare, te rugăm să ne anunți și vom găsi împreună o soluție.
2.2.2 REGULAMENT ABONAMENT LUNAR
- Alegeți-vă abonamentul cu încredere, ținând cont de valabilitatea menționată în descriere. Dacă vă întâmplă să lipsiți la o ședință, nu vă faceți griji! Aveți posibilitatea să recuperați o ședință în săptămâna imediat următoare finalizării abonamentului. Doar să știți că ședința recuperabilă nu poate fi recuperată dacă au trecut 2 săptămâni, o lună sau două. Dacă se întâmplă să absentați de mai multe ori, nu vă faceți griji pentru celelalte ședințe – nu le pierdeți definitiv!
- DACA COPILUL AJUNS LA LOCATIE NU VREA SA PARTICIPE LA CURS, Nicio problema! Poate rămâne la locul de joacă din interior sau exterior.
Ne rezervăm dreptul de a alege cu grijă copiii și clienții cu care lucrăm. Puiem preț pe educație, respect și prietenie. Dacă aceste valori sunt reciproce, colaborarea noastră va fi un succes garantat. Și nu uitați, în sala de muzică, bunătatea și respectul sunt la ele acasă – comportamentele agresive, limbajul vulgar sau deteriorarea spațiului nu au ce căuta.
Prin bifarea căsuței “Sunt de acord cu regulamentul”, nu faceți doar o bifă, ci semnați și digital acordul că ați citit regulamentul nostru intern și vă angajați să îl respectați cu toată inima.
2.3. FACTURI & DOCUMENTE CONTABILE
Toate documentele contabile vin direct la dumneavoastră electronic. Facturile și celelalte documente electronice emise vor poposi în inbox-ul dumneavoastră, la adresa de e-mail specificată în formularul de înscriere, ca fiind adresa de e-mail a Reprezentantului legal. Nu uitați să completați cu atenție câmpurile cu detaliile de facturare, incluzând numele complet al plătitorului, adresa și seria și numărul CI. Dacă aceste detalii lipsesc sau nu sunt menționate corect, plata dumneavoastră nu va fi recunoscută. Suntem aici pentru a vă ușura viața, nu să o complicăm!
2.4. MODALITĂȚI DE PLATĂ
Nu vă faceți griji cu privire la plăți – totul se rezolvă rapid și ușor prin platforma noastră online în momentul în care completați formularul de înscriere.
ALTE DETALII
E posibil să facem câteva schimbări pe site-ul nostru din când în când, pentru a vă oferi cele mai proaspete informații despre produse, servicii, ateliere și prețuri. Flexibilitatea noastră se reflectă și în aceste mici ajustări. Și încă ceva, www.toniboni.ro nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele inconveniente cauzate de conexiunea la internet. Așa că relaxați-vă, navigați și bucurați-vă de tot ce avem de oferit fără stres.
3. DOCUMENTE CONTRACTUALE
3.1. Prin comandarea pe website-ul nostru www.toniboni.ro, sunteți de acord că ne putem auzi atât telefonic, cât și prin e-mail pentru a vă face experiența cât mai plăcută și eficientă posibil.
3.2. După ce ați comandat, dacă primiți o notificare de la noi, e doar pentru a vă ține la curent. Dar atenție, notificarea nu înseamnă confirmare – confirmarea se face fie electronic (prin e-mail), fie telefonic. Suntem aici pentru orice întrebări sau nelămuriri.
4. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
4.1. Accesul pentru a face o plată este deschis oricărui cumpărător/client. Totuși, pentru motive întemeiate, ne rezervăm dreptul de a restricționa accesul la plata sau la anumite metode de plată, dacă considerăm că există riscul de impact negativ asupra noastră. În astfel de cazuri, vă rugăm să ne contactați la departamentul nostru de Suport Clienți și vom explica în detaliu motivele deciziilor noastre.
4.2. Comunicarea cu noi este ușoară – ne puteți contacta direct sau folosi adresele de contact disponibile în secțiunea “Contact” de pe site-ul nostru. Avem flexibilitatea de a gestiona informațiile primite, fără să simțim nevoia de a da prea multe explicații.
4.3. Nu uitați să aruncați un ochi pe site, unde publicăm informații despre produse și promoții, în limita stocului disponibil. Și nu vă faceți griji cu privire la prețuri – toate tarifele sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.
4.4. Când plătiți online, nu vă faceți griji pentru costuri ascunse. Nu vom adăuga nicio taxă suplimentară – comisioanele de conversie valutară, dacă există, vor fi suportate doar de dumneavoastră, în funcție de politica băncii emitente. Dar nu vă stresați – sunteți responsabil numai pentru acțiunile dumneavoastră.
4.5. Descrierile produselor de pe site sunt doar pentru a vă pune pe gânduri și a vă atrage atenția. Ele nu constituie obligații contractuale din partea noastră. E ca atunci când alegeți ceva la magazin – vă place să vă uitați, dar nu e neapărat ceea ce veți lua acasă. Așa că relaxați-vă, explorați și bucurați-vă de cumpărături pe www.toniboni.ro!
5. DREPTUL DE PROPRIETATE
5.1. Conținutul, așa cum este definit în preambul, inclusiv, dar fără a se limita la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe website, este proprietatea exclusivă a www.toniboni.ro, fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
5.2. Cumpărătorului/clientului/colaboratorului nu i se permite copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de SC GRATEFULMANU SRL, includerea oricărui conținut în afara website-ului, înlăturarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al SC GRATEFULMANU SRL asupra conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, doar cu acordul scris expres al SC GRATEFULMANU SRL.
5.3. Cumpărătorul/clientul/colaboratorul poate copia, transfera și/sau utiliza conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile documentului.
5.4. Niciun conținut transmis către cumpărător/client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea SC GRATEFULMANU SRL și/sau al angajatului/prepusului SC GRATEFULMANU SRL care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
6. CONFIDENȚIALITATE
6.1. SC GRATEFULMANU SRL va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
6.2. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui website, oferiți vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații.
7. PUBLICITATE
7.1. Newsletterele SC GRATEFULMANU SRL sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de SC GRATEFULMANU SRL. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.
7.2. În momentul în care clientul își creează un cont pe website, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newsletter.
Clientul își poate modifica opțiunea cu privire la acordul emis către Vânzător în orice moment:
7.2.1. prin contactarea SC GRATEFULMANU SRL în acest sens.
7.2.2. prin modificarea setărilor din contul de client.
7.2.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la vânzător.
7.3. Renunțarea la primirea Newsletterelor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul document.
8. FACTURARE
8.1. Prețurile serviciilor afișate în cadrul site-ului www.toniboni.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
8.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru produsele livrate, cumpărătorului fiind obligat să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
8.3. Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii ce conține servicii oferite de SC GRATEFULMANU SRL, în format electronic, prin adăugarea facturii în contul cumpărătorului sau prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de cumpărător în contul său.
8.4. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont.
8.5. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către SC GRATEFULMANU SRL în contul său sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în contul său.
8.6. În cazul în care aceste informații nu au fost transmise odată cu livrarea comenzii sau sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în cont, te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: contact@toniboni.ro
9. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
9.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, SC GRATEFULMANU SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.
9.2. Scopul colectarii datelor este:
- informarea clientilor/cumparatorilor privind situatia contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la produsele achizitionate,
- trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS)
- de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul clientului/cumparatorului.
9.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de comanda cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a SC GRATEFULMANU SRL si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus la punctul 14.2.
9.4. Prin citirea documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
9.5. De asemenea, SC GRATEFULMANU SRL poate furniza datele cu caracter personal ale cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate la punctul 15.2., prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii, furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor noastre, asigurători.
9.6. Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa: SC GRATEFULMANU SRL cu sediul social in Bucuresti, Strada Aleea Borcea nr. 6, Bl.16, Ap. 39, Sector 4 se pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
- o data pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
- sa interveniti asupra datelor transmise;
- sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara
- sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.
9.7. Informatiile cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SC GRATEFULMANU SRL si clienti/cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.
DIVERSE
In cazul In care, din indiferent ce motiv, orice clauza din acesti Termeni si Conditii se va dovedi nula, inaplicabila sau nevalabila, ea va fi inlocuita cu o clauză valida, cat mai aproape ca sens de clauza initiala. Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acesti Termeni si Conditii si/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua sa se aplice nemodificate.